top of page

STRATEGIJA
KANALOV
TRŽENJA

Pot kupca od spoznanja blagovne znamke do nakupa in izkušnja med in po tem.

Kaj so spletni kanali trženja

Tržni kanal

Tržni kanal je opisan kot niz ljudi, organizacij in dejavnosti, ki sodelujejo pri prenosu blaga (izdelkov in storitev) od točke izvora do točke potrošnje. Vključuje digitalno oglaševanje, dogodke, vplivno trženje, optimizacijo iskalnikov (SEO), vsebinski marketing, od ust do ust in tradicionalno trženje prek množičnih medijev in tiska.

Kateri kanali trženja so primerni za moje podjetje?

                                 Na izkušnjo našega (potencialnega) kupca vplivamo s predhodno oblikovano strategijo tržnih kanalov. Sestavljena je iz predstavitve blagovne znamke na spletu, zbiranja potencialni strank na mailing liste in ohranjanja obstoječih kupcev. Blagovno znamko na spletu predstavljaš s pomočjo socialnih omrežij in oglaševanja na Facebook-u ter Google-u.

Izkušnja

Mailing

                              Potencialnim kupcem na mailing listah ponujaš posebne ugodnosti in nasvete v povezavi z tvojimi produkti oziroma storitvami. S tem jih informiraš in prepričaš v nakup. Pri tem moraš paziti na ravnovesje informativnih in prodajnih vsebin, ki ga določa tvoja ciljna publika.  Pozoren moraš biti tudi na upoštevanje Zakonov o varstvu potrošnikov in Zakon o varstvu osebnih podatkov.

Skrb

                                 Pogosto pozabimo na pomen ohranjanje obstoječih kupcev tudi po opravljenem nakupu. S pošiljanjem personaliziranih elektronskih sporočil se kupcu lahko zahvališ za nakup, zbiraš povratne informacije o izdelkih in storitvah ter jih nagrajuješ za njihovo zvestobo. Na ta način lahko izboljšaš tvoje produkte in hkrati gradiš trdno skupnost. Pri komunikaciji preko elektronskih sporočil ti lahko veliko časa prihrani avtomatizacija. Na trgu poznamo veliko ponudnikov vmesnikov, ki ponujajo podobne funkcije. Izbrati moraš tistega, ki ustreza potrebam tebe oziroma tvoje ciljne skupine.

Splet

                               Ključni povezovalni element kanalov trženja je spletna stran. Pomembno je, da je oblikovana z mislijo na uporabnika. Spletna stran je namreč vir ključnih informacij o tvoji blagovni znamki. Sestavljena mora biti tako, da obiskovalec na njej preživi čim več časa in posledično pridobi vse potrebne informacije. Truditi se moramo, da kupcem zagotavljamo dobro uporabniško izkušnjo.

L.Storitve

                            Če si želiš izboljšati svojo marketinško strategijo ter doseči svoje poslovne cilje, sem tu, da ti pomagam. Skupaj lahko oblikujemo učinkovito marketinško strategijo, ki bo prilagojena tvojim željam in potrebam. Izpolni kontaktni obrazec in mi zaupaj svoje poslovne potrebe. Skupaj bomo ustvarili uspešno zgodbo, zato ne odlašaj in mi piši že danes!

Kanali trženja, lstoritve

POVEJ MI
VEČ O SVOJEM PROJEKTU

  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn
bottom of page